Subject: FW: Justiitsministri 13. novembri 2017. a käskkirja nr 127 "Justiitsministeeriumi valitsemisel oleva riigivara kasutamise ja käsutamise kord" muutmine
From: "Kohtud info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Dec 2024 11:03:44 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, December 19, 2024 4:41 PM
To: Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Talhk info 
<[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus info <[email-masked]>; 
Tartu HK Tartuhk info <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; 
Tarturk info <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>
Subject: Justiitsministri 13. novembri 2017. a käskkirja nr 127 
"Justiitsministeeriumi valitsemisel oleva riigivara kasutamise ja käsutamise 
kord" muutmine

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Justiitsministri 13. novembri 2017. a käskkirja nr 127 
"Justiitsministeeriumi valitsemisel oleva riigivara kasutamise ja käsutamise 
kord" muutmine

Registreerimise kuupäev: 19.12.2024

Registreerimise number: 87.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee